05.07.2017

PROJEKTITYÖNTEKIJÄ

Siikalatvan kunta hakee määräaikaista projektityöntekijää työllisyyshankkeeseen.

Hankkeen ensisijaisena kohderyhmänä ovat heikossa työmarkkina-asemassa olevat, vähintään vuoden työttömänä olleet työttömät työnhakijat. Erityishuomiota kiinnitetään alle 30-vuotiaisiin nuoriin, joilla on tuetun työllistymisen palvelun tarve. Hankkeessa painopistealueina ovat työttömien henkilöiden osaamisen kehittäminen, työmarkkinavalmiuksien parantaminen sekä yritysyhteistyö.

Haemme joukkoomme projektityöntekijää, jolla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot,

kykyä itsenäiseen työskentelyyn, joustava asennoituminen työhön sekä intoa kehittää työllistämiskenttää. Katsomme eduksi yrityselämän, koulutusjärjestelmien ja TE-hallinnon palveluiden tuntemisen.

Projektityöntekijän päävastuualueena on yritysyhteistyö, työpaikkojen etsiminen yrityksistä sekä kolmannelta sektorilta. Lisäksi työhön kuuluu hankkeen asiakkaiden yksilö- ja ryhmänohjaus, työhönvalmennus sekä asiakkaiden tukihenkilönä toimiminen asiakkuusprosessin aikana. Työntekijä osallistuu hankkeen tavoitteiden toteuttamiseen yhdessä projektipäällikön ja yhteistyöverkoston kanssa.

Katsomme eduksi sosiaalialan koulutuksen sekä kokemusta ohjaustyöstä. Ajokortti ja oma auto välttämätön.

Sompa II-hankkeen rahoittajina ovat Siikalatvan kunta ja Pohjois-Pohjanmaan TE-toimisto. Rahoitus anotaan vuosittain. Hankkeen suunniteltu kesto on 30.6.2018 saakka. Työsopimus aluksi vuoden 2017 loppuun, työ jatkuu 30.6.2018 saakka, mikäli rahoitus myönnetään.

Palkkaus KVTES:n mukainen. Työaika 36,45h/vk. Tehtävässä noudatetaan kahden (2) kuukauden koeaikaa. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Hakuaika 4.8.2017 klo 15.00 saakka.

Tarvittaessa viihtyisiä kunnan vuokra-asuntoja saatavilla. Siikalatvan kunta on savuton työpaikka.

Tiedustelut sähköpostitse 28.7.2017 saakka, puhelimitse 31.7.2017 alkaen 044-5118407. Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen sähköpostilla osoitteeseen helena.repo@siikalatva.fi tai postitse osoitteeseen: Siikalatvan kunta/työllisyyspalvelut, Pulkkilantie 4, 92600 Pulkkila